Kerületünk

|     |
április 28. vasárnap, Valéria

A zebegényi bűnmegelőzési táborról

Beszámoló: Idén voltam először az immár sokadszorra megrendezett zebegényi bűnmegelőzési táborban. Már a vonaton nagyon barátságos volt mindenki, és készültek a fényképek az Újbuda honlapjára.
Idén voltam először az immár sokadszorra megrendezett zebegényi bűnmegelőzési táborban. Amikor megérkeztem a találkozóhelyre, egy barátnőmmel indultunk neki az ismeretlennek. Már a vonaton nagyon barátságos volt mindenki, és készültek a fényképek az Újbuda honlapjára. Már a vonaton nagyon barátságos volt mindenki, és készültek a fényképek az Újbuda honlapjára. Mikor megérkeztünk, körülbelül 15-20 perces séta várt ránk, kicsit meredeken felfelé egy dombon. Girbegurba utak és ösvények után megérkeztünk egy erdő közepébe, egy tisztásra. Ekkor összegyűltünk egy nyitott faházban, amit ebédlő céljára használtunk. István bácsi, a táborvezető elmagyarázta a szabályokat, majd összeállt a csapat, vagyis a hat sátor. Minden nap megvolt minden sátornak a feladata: szemétszedés, kukaürítés, konyhai feladatok és mindenki legkedvesebb feladata az éjjeli őrség. Kicsit meglepődtünk, mikor bejelentették, hogy a megszokott wc helyett "pottyantós" wc lesz, de a természet közepén nem is számíthattunk másra. Az első nap az ismerkedéssel zajlott. Mindenki megtalálta a magának megfelelő társaságot, de együtt is nagyon jó csapat voltunk. A napok váratlanul gyorsan teltek, mert a változatos programok mind-mind színesebbé tették. A programok között szerepelt strandolás Vácott, egy kis túra hegymászással Visegrádra, majd pihenésképpen bobozás. Volt néhány nagyon érdekes és megdöbbentő előadás. Az egyik előadáson egy rendőr beszélt az emberek egymás közötti jó és rossz viselkedéséről. Mesélt arról, hogy hogyan tudjuk megfékezni az emberek egymás iránti gyűlöletét. Egy másik lebilincselő előadáson képeket láthattunk a cunami helyszínéről; érdekes és egyben szomorú történeteket hallottunk családokról és emberekről, akik átélték a tragédiát. Ezt a tábort bátran ajánlom mindenkinek, aki a nyárból egy hetet kalandokkal teli szórakozással szeretne eltölteni. Biztosan tudom, hogy senki nem fog csalódni, és nagyon izgalmas hetet tölt majd el a természetben, Zebegényben.