A fórumon elsőként a BKK és a kiviteli terveket készítő UVATERV Zrt. fejtette ki a projekt részleteit. Az 1-es villamos 5 új megállóval bővülne és a Fehérvári út lenne a végállomás. A projekt részeként megújul a vonalak infrastruktúrája, csökken a környezetterhelés, nő az utazási sebesség és a megállókat is akadálymentesítik. A sínek és a megállók a legkorszerűbb technikával épülnének meg, utas tájékoztatókkal, peron lefedéssel és rendkívül halk, rugalmas sínszálakkal.
- Képviselőként a szívügyemnek érzem azt, hogy az itt élők érdekeit képviseljem. Nagy változás lesz ez az életünkben, hiszen sok kellemetlenséggel jár majd az építkezés, ugyanakkor hosszú távon ebből biztos, hogy mindenki csak nyereségre számíthat. A villamos egy biztonságos, környezetbarát jármű, ráadásul a zöld pályás villamos nem jár majd akkora zajjal, mint a régebbi szerelvények, egy villamosjeggyel pedig körbe lehet majd menni a városon. - mondta az Újbuda Tv stábjának Nagyné Antal Anikó önkormányzati képviselő. A megjelent lakosság által feltett kérdésekre a meghívott szakemberek válaszoltak, többek között Somodi László, a BKK vezérigazgató-helyettese és Takács Viktor főépítész.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |