Kerületünk

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
november 22. péntek, Cecília

A többség szerint nőtt a közétkeztetés színvonala az előző évekhez képest – derült ki az ismételt, témában meghirdetett felmérésből

Lezárult a szeptember elsejétől megújult közétkeztetésről szóló, nyereményjátékkal egybekötött, ismételt kérdőíves kutatás. A felmérés igen népszerű volt, összesen 751 visszajelzés érkezett. A válaszadók majd 5 %-a már az ÚjbudApp segítségével küldte be nekünk véleményét. Köszönjük az aktív részvételt, és gratulálunk a nyerteseknek!

Véleményük nem csak fontos számunkra, de javaslataik alapján formáljuk tovább a kerületi oktatási-nevelési és szociális intézményekben elérhető ételeinket. Újbuda Önkormányzata továbbra is elkötelezett a közétkeztetés minőségének folyamatos javításában.

  

Örömünkre szolgál, hogy a kerületiek zöme értékeli és hallott már a bevezetett újításokról: a decembertől elérhető lemondási kompenzációról, a februárban életbe lépő támogatási és kedvezményrendszer kiszélesítéséről, valamint egyszerűsített támogatásigénylésről. Kiemelt arányban, az A és B menü közt választók 74 % -a elégedett ezzel a lehetőséggel. A válaszadók 52 %-a szerint változatos az étlap, míg 80 % elegendőnek véli az ételek mennyiségét, jól lakik vele.

  

A felmérés részletes eredményeit itt találják.