Kerületünk

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
november 28. csütörtök, Stefánia

250 ezredik ügyfél

A 250 ezredik ügyfél Beke Pál volt, aki interneten foglalt időpontot.

Beke Pál a személyi igazolványát jött kicseréltetni.

Amikor végzett az ügyintézéssel, Molnár Gyula polgármester lépett oda hozzá, és gratulált neki, mint a negyedmilliomodik ügyfélnek.

Molnár Gyula polgármester után dr. Filipsz Andrea jegyző köszöntötte, akitől egy ajándékcsomagot vehetett át. A negyedmilliomodik ügyfél ajándékcsomagjában a szokásos ajándékok mellett a kerületi Nyéki Imre uszodába szóló két személyes uszodabérlet, egy mobiltelefon kapott helyet. Beke Pál ezen kívül egy igazolást is átvehetett, amely arról szól, hogy egy évig a saját ügyében soron kívül járhat el a polgármesteri hivatalban.

Újbuda immár több mint másfél éve működő ügyfélszolgálata 1000 négyzetméteres, modern, légkondicionált alapterületével, 27 munkaállomásával a legnagyobb a kerületi irodák között Budapesten, aminek köszönhetően kiemelkedő az ügyfélforgalma.

Az ügyfélszolgálat heti 48 órában tart nyitva, gyakorlatilag nincs sorban állás. Az ügyfelek időpontot az interneten keresztül is foglalhatnak – ahogy tette a 250 ezredik ügyfél is.

Az ügyfélszolgálaton az ügyintézést kihelyezett postahivatal, és a gyermekes ügyfeleknek könnyebbséget nyújtó gyerekjátszó szoba is könnyíti. Az ügyfélszolgálat természetesen teljesen akadálymentes, amibe a nagyothallókat segítő berendezés, a digitális nagyítógép is beletartozik.

Újbudán a hatékony ügyintézést a Polgármesteri Hivatali Ügyfélszolgálati és Okmányiroda mellett még három kihelyezett ügyfélszolgálat, a gazdagréti Eleven Centerben– amelyben okmányiroda is működik –, a Fehérvári úton, a 182-es szám alatt a Fecskeházban, és Kelenvölgyben a Bazsalikom utcában, valamint egy külön okmányiroda a Fehérvári út 82-ben is segíti.

Újbuda Önkormányzat (2007. 10. 27.)