Regisztrációs időszak: 2024. január 3-tól január 31-ig tart.
Az igényelt LED-izzó mennyiséget Újbudára szállítás után – várhatóan április közepén - a Bükköny u. 34. (volt Coop ABC) szám alatt lehet átvenni (az átvételi napokat a későbbiekben jelöljük meg).
Ki regisztrálhat?
Azok az újbudai állandó lakcímmel rendelkező lakosok, akiknek a nevére érkezik a villanyszámla, azaz akik szerződésben állnak valamelyik áramszolgáltatóval.
Hogyan lehet regisztrálni?
Ezen az oldalon kell megadni néhány adatot:
- jelenleg melyik szobában mennyi izzót használnak,
- fel kell tölteni a személyi igazolványról és a lakcímkártyáról készült fényképet, illetve
- az utolsó villanyszámlát.
Ezek alapján a CYEB Kft. rendszere kiszámolja, hogy hány darab ingyenes LED-izzóra jogosultak a regisztráló újbudaiak.
Gondoltunk azokra is, akiknek nehézséget okoz az internetes regisztráció, számukra az önkormányzat munkatársai 2024. január 15. és január 31. között az Újbudai Szenior Központban (1113 Budapest Bölcső utca 3.) személyes segítséget nyújtanak a kitöltéshez.
Nyitvatartás: hétfő-péntek 8.00-11.00
A LED-csere programmal kapcsolatos leggyakoribb kérdésekre a válaszok itt találhatók.