Címek ellenőrzése, címnyilvántartás a kerületben
2008. május 1. napjától az év végéig folyamatosan végzik a Polgármesteri Hivatal köztisztviselői a kerületben a címnyilvántartás felülvizsgálatát. Ez azért vált szükségessé, mert a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartásáról szóló 1992. évi LXVI. törvény, valamint a végrehajtásáról kiadott 146/1993. (X. 26.) Korm. rendelet a jegyző felelősségévé tette egy olyan közhiteles címnyilvántartás vezetését, amely tartalmazza a kerületben található valamennyi címet.
Ennek keretében munkatársaink a kerületben található közel 77.000 címet bejárással ellenőrzik. Feladatuk minden telek, épület, közintézmény feltérképezése, a kapubejáratok megjelölése, az épületek szintenkénti bejárása, a kiírt adatok (emelet, ajtószám) jegyzőkönyvi rögzítése.
Ezúton is kérjük a Tisztelt Lakosságot az együttműködésre; segítsék munkatársaink épületekbe való bejutását, akik arcképes igazolvánnyal fogják igazolni magukat. (A lakások, és az ott lakó személyek ellenőrzése nem feladatuk.)
Ebösszeírás
A címnyilvántartással egy időben eleget teszünk azon törvényi kötelezettségnek, amely szerint a kerületünkben élő ebeket - az ebnyilvántartás pontosítása érdekében - össze kell írni. 2008. május 1-jétől, a kerületi címek ellenőrzésekor munkatársaink szórólapokat helyeznek el a postaládákban.
Az összeírás önbevalló módszerrel fog történni. Kérünk mindenkit, aki a kerületünkben kutyát tart, hogy a feladat ellátásában működjön közre, és a szórólapon szereplő nyomtatványt kitöltve a megjelölt módok valamelyikén (postai úton, faxon, e-mailben, kihelyezett gyűjtőládákban) juttassa vissza hivatalunknak.
További információ:
Fax: 466-9505, 466-4868
e-mail: kiss.ildiko@ujbuda.hu., tamas.gyorgy@ujbuda.hu
Együttműködésüket előre is köszönjük.
Az ebösszeírási nyilatkozat az lenti linken érhető el.
Kapcsolódó linkek:
Újbuda Önkormányzata (2008. 04. 24.)