Jó ideje szól a 'száj marketing' az új zenecsatornáról. Már-már bosszant, hogy nem tudok belenézni. Ön a főszerkesztője. Hol látható, milyen, kinek szól?
A MusicPlus adásai jelenleg még csak 50 ezer háztartás számára érhetőek el. A kábelszolgáltatók nem ismernek még minket. Nem mernek egy ismeretlen csatornával kockázatot vállalni. A kábel vásáron szép sikerünk volt. A tárgyalások folynak. . .Természetesen, az interneten is elérhetőek vagyunk. Januárra elkészül az új weblapunk is. Műsoraink ott vannak a facebook-on is.
A televíziózás örömének visszahozása az egyik cél. Nincs célcsoport. Az igényesebb és a popzene is megtalálható a kínálatunkban. Tájékoztatjuk a nézőt az aktuális koncertekről, filmbemutatókról, színházi premierekről is.
Jól hangzik! Remélem nem fog 'elcelebesedni'? Tényleg, kellenek a celebek?
A celebek mindenhol jelen vannak - igaz időnként sekélyes világot képviselnek. Volt nekem is olyan korszakom, amikor 'elcelebesedtem'. Időben váltottam. Manapság itthon még 'szükség' van rájuk. Nincs alternatíva. Nem működik az a kritikus tömeg, mely leváltja őket. Amíg a pénz mozgat mindent és nem az értelem, a szerepük ekkora lesz.
Legjobb példa erre London. Ott már egyre nagyobb szerepet kap a valódi művészet. Van választási lehetőség.
Önnel kapcsolatban bennem három kép él élesen. A zene-csatornás, a dzsungeles és a lezárt, kihalt Andrássy úton a kordonok közt 'baktató'.
Nem kell választanom közülük. Mindegyik képpel azonosulni tudok még ma is. Voltak hibáim, tanultam belőlük. A hibák átlátása adja az élet szépségét.
Még mindig érnek támadások, ennek ellenére nem mondom azt, hogy nem elfogadóak itthon az emberek. Az üzenet a fontos. Nem szabad az áldozat szerepét felvenni.
Olvastam egy mondatát, ami nagyon megfogott, az álmok megvalósításáról szólt. Sikerült megvalósítania őket?
Az emberi léptékű álmaimat, igen!
A 'Lélekbonbon'-hoz Önöknek egy kényelmes karosszéket, egy nyugodt estét, és esetleg egy pohár finom bort kívánok. Nem fog elhízni elfogyasztásakor! Jó olvasást!
sztorma 60+ Médiaműhely (2011. 11. 11.)