A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem diákjai hétfőn mutatták be annak a háromnapos workshopnak az eredményeit, amelyen a terület fejlesztési tervének elkészítése volt a feladat.
A 4-es metró majdani végállomása manapság egyébként is célkeresztben van. Jobban meg kell fogalmazni a pályázati kiírást, máskülönben a tervezők túl sokat álmodnak – emelte ki Takács Viktor Újbuda főépítésze, aki úgy vélte, a pályázatokkal kapcsolatban ez általános probléma Magyarországon.
A főépítész kisebb bűnténynek nevezte, hogy a városközpont jelentőségű terület a 4-es metró ide helyezett végállomásának köszönhetően gyakorlatilag járműteleppé változik: hibának tartja, hogy a rendezés kapcsán az egyes közlekedési ágak nem egyeztettek egymással, valamint hogy a metró terveinek készítésekor az építészeti szempontok nem kaptak figyelmet, és pazarlásnak tartja a területre P+R parkoló létrehozását is.
BŐVEBBEN: http://hg.hu/cikk/epiteszet/14019-az-etele-ter-a-jovo-mernokei-szerint