Kerületünk

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
január 22. szerda, Vince, Artúr

962-en töltötték ki a menzareformmal kapcsolatos kérdőívünket

A válaszadók több mint fele szerint tovább javult a közétkeztetés színvonala az előző évekhez képest – derült ki az újabb kérdőíves felmérésből.

Újbuda Önkormányzata elkötelezett a közétkeztetés minőségének folyamatos javításában, így rendszeresen számítunk az Önök véleményére a témában! A legutolsó, menzareformmal kapcsolatos fogyasztói elégedettségi kutatás december 11-én zárult. A felmérés népszerűségét jól mutatja, hogy ezúttal 962-en töltötték ki határidőig a kérdőívet és mondták el véleményüket a szolgáltatásról.

  

Kifejezetten pozitívnak tartjuk, hogy egyre többen ismerik a menzareform újdonságait, amelyekről a legtöbben abból az intézményből értesültek, ahol igénybe veszik a szolgáltatást, emellett sokan tájékozódnak az Újbuda Újságból és a Facebookról is. Az intézkedések közül legtöbben a lemondási kompenzációt és az iskolákban bevezetett salátabárt vették már igénybe, de a válaszadók több mint 15%-a élt már valamilyen formában a kiszélesített támogatási és kedvezményrendszer előnyeivel és egyre kedveltebb a SZÉP-kártyás fizetési lehetőség is. A 2024 őszén bevezetett salátabár népszerűségét jól mutatja, hogy a válaszadók több mint 80%-a gondolja jó vagy szuper ötletnek. Az egyelőre teszt jelleggel, néhány iskolában működő szabadszedéses (önkiszolgáló) tálalási rendszer bevezetését pedig a kérdőívet kitöltők több mint 70%-a támogatja.

A felmérés részletes eredményeit itt találják: Kérdőív eredmények