A Szent Gellért tér állomás a vonal legmélyebben fekvő állomása. Jellegzetes tartógerendái és a különleges Corten-burkolata adja meg az állomás arculatát.
A Móricz Zsigmond körtér felőli végében helyezkedik el a vágánykapcsolati műtárgy, amely biztosítja a vonatok átjutását a két alagút között.
A Bocskai út állomás is magas készültségi fokot ért el, már látható a végleges kialakítás, a burkolatok érdekes struktúrája.
A járműtelep jellegzetes központi épületének felső szintjén lesz a diszpécserközpont, innen irányítják majd a szakemberek az automata szerelvényeket. A járműtelep többi épülete a járművek karbantartását, javítását és tárolását szolgálja majd.
A Kelenföldi pályaudvar állomás a 4-es metró budai végállomása, aluljárója közvetlenül felvezet a vasúti peronokhoz. Intermodális csomópont lesz, átszállási kapcsolatokkal a vasúti és buszjáratokra.