A BKK Újbuda városközpontjáról készített közlekedésfejlesztési koncepcióját mutatta be a találkozón, melynek minden eleme a közúthálózat tehermentesítését és az átmenő forgalom csökkentését szolgálja. A Levegő Munkacsoport, a Civil Fórum, a Szentimrevárosi Egyesület és más civil szervezetek, önkormányzati képviselők részvételével zajlott le a Polgármesteri Hivatalban a városközpont közlekedési koncepciójának ismertetése. Takács Viktor főépítést elmondta, a körtéri metróépítés közben szükségessé váló felszíni átszervezések egyértelművé tették, hogy a megváltozott körülményeknek megfelelően át kell alakítani a körtér és több csomópont közlekedési rendjét. Az önkormányzat kérésére a Budapesti Közlekedési Központ vállalta fel, hogy egy közlekedéstervező cég bevonásával stratégiát dolgoz ki a szükséges változtatásokhoz. A közlekedési központ koncepciója elsősorban a közúthálózat túlterhelésének megszüntetésére, és az agglomerációból érkező forgalom elvezetésére, kínál megoldásokat, melyek között P+R parkolók és villamosfejlesztés szerepel. Az egyik legszembetűnőbb változtatás a Bartók Béla út 2x1 sávosra szűkítése lehet, de az egyeztetés jelenlegi fázisában a lakosság is beleszólhat a koncepció alakulásába.